About Me

alor setar, kedah, Malaysia
~HaNI AqILaH MohD HAmDi~ ~21~ ~AlUmNi AssAk(ANAK SAINS KEDAH)~ ~DiPloMa SainS, uitm Arau~ ~Si GiGi BeSi~

:)

nuffnang

~FaMiLy :)~

~FaMiLy :)~
~no matter what..family come 1st after Allah~

Monday, December 24, 2012

~DuRi~

assalamualaikum..

lama pulak rasa x jenguk belog ni haa..
:D
ehh..selamat kembali ke sekolah ye adik2 :)
belajar rajin2..
nakal slalu ok!
ehh..oppss!silap pulak k.hani ni yerr..
haha udah2..

dan x lupa jugak kawan2 seUiTM sekalian..
selamat bercuti yer rakan2..sahabat2..pensyarah2..(markah lebih markah lebih) hehe
x da maknanya!
btw,jangan lupa homework/assignment and what so ever lahh ehh.. :D

ok..kali ni hani nk share dengan korang sal 1 cita ni..
nk dijadikan cita..hani ni bukan laa penggemar cita2 korea sgt..
segala movie2 english..
but yarh!!saya penyokong tegar industri tanah air.. (muka bangga muka bangga)
cewahhhh!!ayat kau hani..
mcm nk mintak penyepak jep..hahaha

x da la..hani dh try nk suka korea2 ni..dah try..dah try laa!!!
ehh..tetiba nk emo kan..haha :p
tapi sriusly x boleh laa..hani minat takat gitu2 jelaa..x boleh la nk dibuat wallpaper dlm fon mcm hani buat ariz lufias sbagai wallpaper fon..(hensem kauu!!)
*gedik 2 seconds =.= haha

ok2..so..tadi bosan2..bukak la tv..
dengan harapan ada cita menarik..then tiba2..tepat pukul 5 pm..
kluar cita ni..

yeah!this one..
DURI..
mula2..apa yg mmbuatkan hani tertarik nk tengok cita ni..
bila mana..heroin dy adalah SHERA AIYOB..
x fames sgt pun..tapi dy blakon mcm best laa..

then..
skali lagi yang mmbuatkan hani makin teruja..
bila dimentionkan yg..
cita ni adaptasi dari novel duri..
by FAUZIAH ASHAARI..
wowww!!
fauziah ashaari tuuu..
salah sorg my fav novelis..ahahaha :D
byk novel beliau yg hani dah baca..n fyi..
1st novel yg hani baca..hani still igt..novel ombak rindu laa..
pinjam mak cik punya :p
tengok..betapa berkurun dah novel tu..since hani dari skolah rendah..
bru laa dibuatnya filem..huhu

ok..balik pada cita duri..
hani bru 1st day tengok..
tapi tadi dh episod 7..semua ada 15 je pun..huhu
tapi hero cita ni..hani x kenal pun..
haha tpi ok jela dy blakon..x da la buruk..

orite..ni dy..
afiq muiz..ok x kenal.. =.="
haha

then..izzue islam..
x kan x kenal..
kumpulan forteen :D





sinopsis..

Mengisahkan tentang niat membalas dendam antara dua keluarga kerana masa lampau. Semuanya bermula apabila Sufi mengahwini Muzaffar kerana ingin membalas dendam akibat kisah lama. Sufi tidak tahu Muzaffar juga mempunyai niat yang sama, ingin membals dendam terhadap keluarga Sufi kerana ditinggalkan oleh Nuri adik Sufi. Adakah rancangan mereka akan berjaya ataupun mereka akan kalah pada perasaan cinta yang semakin menebal di dalam hati.


so..
sapa2 yg terasa bosan petang2..
haha
meh la meh..kita tgk cita ni..
channel 105..
mana taw..
boleh menghiburkan jiwa kalian semua..
cecece!
konon laa..huhu
okai..selamat menonton yaaa :D

No comments:

Post a Comment