About Me

alor setar, kedah, Malaysia
~HaNI AqILaH MohD HAmDi~ ~21~ ~AlUmNi AssAk(ANAK SAINS KEDAH)~ ~DiPloMa SainS, uitm Arau~ ~Si GiGi BeSi~

:)

nuffnang

~FaMiLy :)~

~FaMiLy :)~
~no matter what..family come 1st after Allah~

Friday, November 16, 2012

~cUti panjAnG iTu BoSaN~

assalamualaikum..
pagi yang indah.. :)
alhamdulillah..masih dipinjamkan nyawa oleh-Nya untuk melihat dunia..
dan menjadi hamba-Nya di muka bumi ni..

amboihh..panjangnya muqadimah..huhu
x da apa yg nk diceritakan pun sebenarnya..
tapi kelmarin..haaa..
bawak aliya g jalan2..disebabkan semua org masuk ke siam kelmarin..
tapi hani pnya passport da expired..n aliya x da passport..
so,kami dok umah jelah dgn bibik..

kesian pulak tgk aliya dok umah..
bwak la dy g jalan2..prasaan tym jalan smbil pegang tgn dy tu x da la teruk mana pun..
rasa mcm seorang ibu muda yg jalan2 brsma anak kecilnya...
haha mcm tu la :D

hani pulak kelmarin g alter jersey hani n seluar ayah..
ntah pape la cina tu..pendek giler dy potong jersey hani..lps tu jadi kembang cena ntah..HUDOH!
ni yg mmbuatkan hani fikir 3 4 5 6 kali nk pkai ke x next sem..
silap2 hari bulan..hani pakai tdo je..huhu

n hari ni..
im going to kl..
mngkin stay sna lama jugak..
kata mak la..
dan hani..boleh mati kutu jugak klau lama2 kt sna..lagi la tataw nk buat apa..
nk kluar rumah pun takut..nnti masuk lif dgn mat2 negro,rasa nk tercabut jantung ni..takut sgt..

n my acik..dy still kena keja dkt standard chartered..
mgkn blum ada rezeki untuk keja di t'ganu..
sabar ea :) ada hikmah tu dsbalik acik x dpt keja kt OSK bank..

ayah pulak x ikut pegi kl hari ni..
hani dgn mak je..
so..ikut kpala sendiri la nk masuk kl tu..hahaha
gi-la..harap2 x silap jalan la nnti..
mmg hani ikut ampang-ampang-ampang je dari tol duta tu nnti..haha
dh smpai dpn flamingo hotel tu kira dh slamat dh..msuk2 dlm kwsn taman tu ok kot..huhu
insyaAllah..

n ayah..pegi trip elok2..
selamat pergi dan selamat pulang..
ada rezeki..adik dgn mak g jumpa ayah dkt LCCT nnti..
>tapi mcm mustahil je..mcm taw jalan..hahaha GPS sgala bagai mana ada :p<

dan hani pulak..
x sabar2 rasanya nk masuk sem baru..
:)
wpun prasaan malu tu ada..
ahh!!persetankan semuanya..x larat dah jdi ahli TLDM..
bak kata sorang classmate hani..huhu

T idur
L epak
D an
M akan

buat yg lebih lebih lebih baik untuk sem depan hani..okeh! :)
welcome..
part 4 diploma in science uitm arau,perlis :D


No comments:

Post a Comment