About Me

alor setar, kedah, Malaysia
~HaNI AqILaH MohD HAmDi~ ~21~ ~AlUmNi AssAk(ANAK SAINS KEDAH)~ ~DiPloMa SainS, uitm Arau~ ~Si GiGi BeSi~

:)

nuffnang

~FaMiLy :)~

~FaMiLy :)~
~no matter what..family come 1st after Allah~

Sunday, September 9, 2012

~i haVe my owN rEaSon :)~

assalamualaikum...

menghitung hari untuk test ye hani??haha
tataw laa..malaih da nk tgk buku ptg2 cenggini..
baik buka lappy..layan youtube..lagi best ohh..
nk best lagi layan cita adam hawa..huhu :p

tapi ttba hani terfikir satu menda ni...
skali fkir mcm mcm x wajar jaa soklan ni..

"hani,kenapa ada certain kawan hg ckp "aku hg" n certain hg ckp "hani""??

haihh..ada jugak soalan mcm ni??

heyy come on laa.. :)
hani bahasakan diri hani..
mcm mana org tersebut membahasakan diri dy lahh..haihhh
x faham??

maksudnya..klau org tu membahasakan diri dy dengan nama dy..
haruslahhh hani membahasakan diri hani dgn nama hani jugak..
klau dy ckp "aku"..hani pun "aku" lahh..
haihhh..kenapa mesti timbul soklan mcm tu??? =.="
adeiii..




tpi selalunya..klau hani bahasakan "aku" "hang"..
maksudnya kira gila2 laa..
yo2 ooo ckit...
haha faham??ntahla nk ckp cena..
kira boleh berkasar-kasaran laa...hahaha
tapi tapi tapi..ada jugak yg hani ckp "hang" "aku" tpi x da la melawak kasar sgt..
tengok org jugak laa..haishhh..tataw la nk ckp cena...hattoii

n ada jugak kawan yg hani kenal bertahun2 lamanya..tpi still bahasakan diri hani dgn nama "hani"..
padahal kenal since form 1..
tapi dah dyorang pun bhasakan diri dyorang dgn nama..
x kan lahh hani nk p terjah ckp "hang" "aku"..
komfem2 kecik hati kawan tu kang..
not nice laaa..


so..no point la tnya hani soklan mcm tu lagi ok??? :)
menda tu biasa jaa..hani rasa semua org mcm tu jugak kan??
mustahil hani sorang..
org ckp..ikut keadaan.. :)

n hani lebih suka ikut rentak org..
means..klau si A mcm tu..bila hani dgn dy,hani pun akan ikut cara dy..
bila dgn si B yg ganas2 ckit ke..hani pun akn ganas2 jugak..hahaha
n hani rasa pun..kebanyakan org pun mcm tu kan.. :)
yeke??kalau x,diam sudahh..huhu :p


jadi..apa2 pun..ingatlah ini..



No comments:

Post a Comment