About Me

alor setar, kedah, Malaysia
~HaNI AqILaH MohD HAmDi~ ~21~ ~AlUmNi AssAk(ANAK SAINS KEDAH)~ ~DiPloMa SainS, uitm Arau~ ~Si GiGi BeSi~

:)

nuffnang

~FaMiLy :)~

~FaMiLy :)~
~no matter what..family come 1st after Allah~

Sunday, September 2, 2012

~alHaMdulillAh..AnAk SeDaRa Baru :)~

assalamualaikum..
:)
harini rasa ringan tangan pulak nak taip2 ni..
huhu

ok sebenarnya hani baru dapat anak saudara baru :)
baby boy...nk kata baru sangat x dalah..tapi baru jugak laa..haha :p
23/8/2012..


comel??
haha surely..
tapi hani kadang2 x faham dgn org yang datang tgk..mesti cakap ceni..

"ehh2..comelnye..muka macam sabri laaa.."

hani yg dengar ni.....BIAR BONAR?????asal laa hani x nmpk langsung pun baby ni iras sape..
atau..ayat tu common ayat punya..haha mksud hani,klau g tgk baby bru lahir mesti kena cakap baby tu iras mak ke..bapak ke...cm tu ehh???haha :p

idk lahhh.....nama baby ni???unknown..bapak dy kat terengganu skrg..tgh keja..insyaAllah minggu depan skali lagi balik bru letak nama..perhhh..jgn x sempat sudaaaa...

yg syioqnya pagi khamis tu acik tnya..

"adik nmpk jubah merah acik?"

haha tym tu hani mcm x fokus sgt soklan dy..sebab tgk mata acik bengkak teruk aihhh..
aikkk..nangis pulak ke acik aq sorang ni..
last2 aq geleng je..dgn jawab "tak.."
haha x memberangsangkan langsung jawapan aq kan... :p
then,baru taw yg dy dok tahan sakit since 3 pagi lagi...
msuk2 dlm keta trus da nangis2 x tahan...perhhhh..takut hanii :(
then..kul 10 lbey abg sabri call acik da selamat bersalin.. :)

hani???
ouh hani mcm tu laa..
baru tersedar dah ada 3 org anak saudara... :)

tapi..lit bit sedih..haha y??
yarhhh...hidup terasa sunyi..auwwwww!!gedik punye ayat!haha
x delah..bila org yg slalu hangout dgn kita tym cuti..tgk wayang+karoke+bowling skali..
skrg da x boleh buat semua tu dah dgn kita...sebab dy ada fokus lain.. :')
yup..jauh di sudut hati hani...
sedih la jugak..x kan x sedih..tipu..............huhu
tapi tu la lumrah kehidupan..
>>>sedih wehhhhh!!!!!<<< :'(

so..sesapa yg ada kakak abang adik yg belum kahwin..
ADIK??
haha
yelah..mana taw adik TERlangkah bendul kawin dulu...haha
luangkanlah masa dgn dyorang..appreciate setiap detik dgn dyorang.. :')
sekarang mungkin korang x rasa pape..
once dyorang da kawin or something else..then,u'll know.. :')


##sedar x sedar..3 september semakin menghampiri.. :')##




No comments:

Post a Comment