About Me

alor setar, kedah, Malaysia
~HaNI AqILaH MohD HAmDi~ ~21~ ~AlUmNi AssAk(ANAK SAINS KEDAH)~ ~DiPloMa SainS, uitm Arau~ ~Si GiGi BeSi~

:)

nuffnang

~FaMiLy :)~

~FaMiLy :)~
~no matter what..family come 1st after Allah~

Friday, June 8, 2012

~ShoppInG B4 StArT KuLiAh~

assalamualaikum.. :))
hai hani....
barang x packing lagi....
ada masa pulak on9 yerrr??haha
alaa..jap jep...

hari ni hani gumbira sangat..wahahaha!! :D
sebabnya..hari ni hani dah menghadiahkan sesuatu untuk mak...
memandangkan hari ibu dulu hani x bagi apa2 pun..
kesian mak kan :(

so kesempatan hani kluar alor setar cari barang2 tdi untuk msuk U..
hani beli la hadiah untuk mak..
sumtin yang da lama hani nk belikan kat mak.. :)
nk taw apa???

taraaaaaaaa......

inilah dy hadiah hani...haaaaa..sejibik taw..kaler pun sama..
huhu
sebuah henfon model samsung corby 2..
bukan apa..hani cuma nk mnggantikan fon mak ni..



haaa...dulu mak guna fon ni..CSL ad-deen..
fon ni specialnya ada azan..haaaa..yg tu yg mak cukup suka..
tapi fon samsung ni x da dah..emmm =.=
tapi fon ni dah teruk sangat..
sound dah pecah..call x dengar..
dari nk baiki yg belum tentu baik nanti..baik belikan baru jep..
lagipun fon ni x mahal sangat pun..sebab tu hani mmpu beli..huhu

dh pegi sentosa..
sblum tu hani g tesco mergong dulu..
beli brg2 mndi dan mknn apa2 nk bawak balik U nnti..
:))

lps tu hani g mlencong ke city plaza jap..
bawah2 je k..
da lama kot x nek atas..haha
dok pusin2..
hani msuk la kedai jam..mmg dengan hasrat nk beli jam baru pun..hoho
dah lama hasrat terpendam...
so dapat la niii...




jam bum sebijik..haha
dok nak esprit laa..fossil laaa..apa laa...
last2 beli bum jep..haha padan muka.. =.='
bukan apa..wang simpanan tu hani dah bahagikan untuk hadiah mak n jam ni..
so cukup2 laa.. :)
simple rite??haha model lama plak tu..
alaa..x pelaa..nk msuk kuliah da nih..kunk x pakai jam pulak..
jam murah tali besi tu da putus..haha
ada jam putih tym spm tu jep..
x pa x pa..jam tu simpan pakai tym men tenis naaa..haha

so..kira hani ni..hani shopping jep..huhu
honestly..poket mmg da kering..hahaha
balik tdi tgk purse ada rm5 jaa..
hahaha
terbaek la hani...... =.="



No comments:

Post a Comment