About Me

alor setar, kedah, Malaysia
~HaNI AqILaH MohD HAmDi~ ~21~ ~AlUmNi AssAk(ANAK SAINS KEDAH)~ ~DiPloMa SainS, uitm Arau~ ~Si GiGi BeSi~

:)

nuffnang

~FaMiLy :)~

~FaMiLy :)~
~no matter what..family come 1st after Allah~

Thursday, May 10, 2012

~DaRi BaPaKu PuLaNg..Ke KeMbAli~

assalamualaikum.. :)
hari ni hani nk share masa hani skola rendah dulu..huhu
apakah??
tengok tajuk pun x faham kan?
haha

berkaraoke??
elok kahh??haha
yaa..certain org cakap..

"eii..ntah pa2 la g karaoke..buruk bebeno!"

setengah org cakap..

"elehh..karaoke je pun..dgn kawan2..perempuan pulak tu!bukan jantan pun!"

haha
macam2 kan..
hani pulak..yaa..hani akui hani penah jugak pergi karaoke..
dengan kakak n kawan2..
tapi x kisahla kan..
yg hani nk cita..mcm mana hani mula taw..
apa itu karaoke???

kisahnya bermula apabila...
hani suka sangat nyanyi lagu "BAPAKU PULANG DARI KOTA" tu..
ntah apa tajuk dy,..
so masa darjah tiga..waktu kelas muzik belajar lagu ni..
bila cikgu tanya..sapa nk nyanyi???
hani la gatal sangat g angkat tangan..so menyanyila..siap mic gitu..haha
bila tiba hari anugerah cemerlang..
tetiba guru kelas hani suruh g bilik muzik lepas sekolah..hani ni x kisah balik awal ke lewat..
sebab g skola naik basikal..huhu

bila masuk bilik muzik..hani nmpak ramai kawan2 hani,,
tapi yg darjah 4 dan 5..
tym tu kawan je semua..mana ada seniority suma ni..
tetiba cikgu panggil nama hani..

"aqilah..kamu nyanyi lagu ni"

dan terus keluar lagu ni dekat tv....

~kembali-intan sarafina~

lepas nyanyi seround..
cikgu pun cakap yg hani akn buat persembahan untuk anugerah cemerlang nanti..
kawan2 hani yg lain..
hafizah nyanyi lagu pasrah-erra fazira..suara dy memang sdap..tekong nasyid smpai peringkat negeri..huhu
zubir nyanyi lagu hadirlah mustika-spin..

itulah kisahnya perkenalan pertama hani dengan KARAOKE..
dan perkara ini berlanjutan sampai ke darjah 5 ke 6 ntah..lupa pulak..5 rasanya..

masa darjah 5 pulak..
kali ni hani disuruh buat persembahan untuk hari guru..
tapi kali ni juz dengan hafizah sebab zubir dah keluar skola..
hani nyanyi lagu asmara ini-fazley..


walaupun hani rasa mcm x kena ja dengan hani..
tapi hani nyanyi jelah..haha serius rasa pelik gila nyanyi lagu ni..
hafizah pulak nyanyi lagu badarsila-siti nurhaliza.

hani ingatkan bila dah nyanyi kira habisla..
tapi tidak rupanya..haha
cikgu yg dok latih hani nyanyi tu nk buat persembahan..
dy nak nyanyi lagu dua insan bercinta-eva dan ezad..


lagu duet..then tetiba dy panggil hani naik stage..
arghhh..mmg hani men nyanyi jelah..sebab dy x gtaw hani pun lagu ni..
tapi nasib baik laa..semuanya okehh..

dan bila naik darjah 6..
no more no more..haha
dah rasa malu dah..tambah2 pulak hafizah pun dah keluar..
mmg x la hani nk nyanyi sorang2..
haha..

4 comments:

  1. xnynyi djah 6,form 1 smbung blik..haha.kn hani kn? hehe

    ReplyDelete
  2. haha..yg tu beramai2......
    x prasan sgt..kalau x nyanyi pun x pa..hat lain backup..haha

    ReplyDelete
  3. diyana gn hani la hat slalu dk bckup pn :)

    ReplyDelete