About Me

alor setar, kedah, Malaysia
~HaNI AqILaH MohD HAmDi~ ~21~ ~AlUmNi AssAk(ANAK SAINS KEDAH)~ ~DiPloMa SainS, uitm Arau~ ~Si GiGi BeSi~

:)

nuffnang

~FaMiLy :)~

~FaMiLy :)~
~no matter what..family come 1st after Allah~

Monday, April 23, 2012

ohh sharnaaz!!

assalamualaikum.. :)
hari sabtu lepas..acik ajak g tesco sebab mak suruh g beli barang2 dapur sbb mak nk dtg..
kalau x..mmg x da laa barang basah dalam fridge tu..huhu
kali g beli barang basah best..
sebab byk ikan..ada sotong..kerang..udang..kira best laa..
berpusu-pusu jep..huhu

then..tym tgh tolak troli sorang2..
n acik g toilet jap..
ttiba nampak sorang ni..
mula2 pandang sekali..
then..eihhh!mcm kenal jep mamat ni..
so hani pusing balik..
ehhh!!sharnaaz!!hehehe
:D

tgk dy jalan sorang2..
sambil dok lambung2 sumtin..rasa mcm ais krim..
ohoho...
HENSEM!
hahaha
comel laa.. :p

dulu mmg hani x minat dy..
tapi since hani follow bicara hati..hani 'ter'minat dy jugak..
haha
tapi kalau sape yg x follow..
mb x kenal sebab dy x fames sangat pun..
haha

tapi dari segi penampilan dy..
juz simple..mb sebab g tesco jep..bukan pavi..haha so simple jela kan..
sebab acik ckp area ampang ni byk jugak artis..
tapi umah yg hebat2 laa..
kitorang duk yg mampu milik jep..huhu
jehan miskin pun dok kondo area ni..



4 comments:

  1. hye cuti sem duduk rumah kakak awak di ampang je ke? tak balik kpg kedah ke? enjoy your semester break.. jumpa artis kirim salam banyak2 =)

    ReplyDelete