About Me

alor setar, kedah, Malaysia
~HaNI AqILaH MohD HAmDi~ ~21~ ~AlUmNi AssAk(ANAK SAINS KEDAH)~ ~DiPloMa SainS, uitm Arau~ ~Si GiGi BeSi~

:)

nuffnang

~FaMiLy :)~

~FaMiLy :)~
~no matter what..family come 1st after Allah~

Tuesday, March 29, 2011

~haHa~

1st dulu..


Lirik Lagu Muah – Suzanne Brautigam

Muah
Muah

Sungguh aku sayang
Sungguh aku rindu
Ha ha ha usah kau ragu-ragu

Sungguh aku cinta
Sungguh aku mahu
Ha ha ha ku tidak malu-malu

Sayang oh sayang
Ku sayang kepadamu (muah)
Aku cintakan dirimu
Rindu oh rindu
Ku rindu padamu (muah)
Janganlah kau pergi dariku

Papa tolonglah (pa)
Mama tolonglah (ma)
Aku sedang mabuk cinta
Dengan si dia (ah ha)
Si jantung hatiku (ah ha)
Yang ku puja ku cinta selalu

Mama tolonglah
Papa tolonglah
Jodohkanlah aku dengannya


 


then..
JANGANLAH TAK JADI-AXL

Dah lama ku cari gadis yang sepertimu
Miliki wajah keibuaan
Bergetar jantungku
Gugur hatiku
Memandangmu

Cantiknya parasmu seanggun bidadari
Semua itu bukan yang ku mahu
Hanya yang ku pinta engkau setia
Dan menjadi suri hidupku

Berkali-kali ku lafazkan I love u
Berkali-kali ku bilangkan I miss u
Tapi mengapa kau masih ragu-ragu
Kasih sayangku ada dalam dirimu
Hanyalah engkau yang aku mahu
Aku tak punya gadis lain cantik manis

Dah Lama ku cari gadis yang sepertimu
Miliki wajah keibuaan
Bergetar-getar jantung hatiku
Keranamu kekasihku

Ohhhh..
Berkali-kali ku lafazkan I love u
Berkali-kali ku bilangkan I miss u
Tapi mengapa kau masih ragu-ragu
Kasih sayangku ada dalam dirimu (2x)

Hanyalah engkau (hanyalah engkau) yang aku mahu (yang aku mahu)
Aku tak punya gadis lain cantik manis (seayuku)(2x)

Dah lama ku cari yang lelaki sepertimu
Punyai semua yang ku mahu
Bergetar jantungku
Gugur hatiku
Memandangmu kekasihku

Janganlah Tak Jadi (3x)
I love u
I miss u

da latest...

Lirik Lagu Luahan Hati - KristalPertama kali ku dengar suaramu
sayunya hatiku merindui dirimu
walaupun belum kita bersua muka
namun aku tetap jatuh cinta

Pertama kali ku bertemu denganmu
hatiku terpaut melihat senyumanmu
aku mengharap engkau menerimaku
kerna aku bersedia menyintaimu

Akan ku renang lautan yang berapi
membuktikan kehebatannya cinta ini
tetapi jikala kau meninggalkan aku
terhiris hati ini
terguris jiwa ini
menangis tak berlagu

Biarpun ombak yang merubah pantai
kasihku takkan hancur berderai
biarpun hari berganti hari
dirimu tetap ku nanti

Sayangku pimpinkan tanganku
menuju mahligai bahgia
kita bersama nikmati kisah cinta
hidup bagaikan di syurga
Oh kasih.....

Akan ku renang lautan yang berapi
membuktikan kehebatannya cinta ini
tetapi jikala kau meninggalkan aku
terhiris hati ini
terguris jiwa ini
menangis tak berlagu

Biarpun ombak yang merubah pantai
kasihku takkan hancur berderai
biarpun hari berganti hari
dirimu tetap ku nanti

Sayangku pimpinkan tanganku
menuju mahligai bahgia
kita bersama nikmati kisah cinta
hidup bagaikan di syurga
Oh kasih....

##haha..macam2..penin dgr..tapi lagu 1st tuh yg mncetus kontraversi kt c3 dlu..haha adoyai##

No comments:

Post a Comment